ذات صلة

جمع

سعودی ریزرو کے آسمان پر جون میں دلکش فلکیاتی مناظر متوقع

سعودی عرب کے امام ترکی بن عبداللہ رائل ریزرو...

دارۃ الملک عبدالعزیز سعودی تاریخ اور ورثے کے تحفظ میں سرگرم

سعودی عرب کا ادارہ دارۃ الملک عبدالعزیز قومی تاریخ...

مسجدالحرام میں ملتزم: عقیدت و روحانیت کا مقدس مقام

مسجدالحرام کے اندر خانۂ کعبہ سے منسوب ایک نہایت...

نیم خان کے ننھے بھتیجے کے انتقال پر مداح غمزدہ

پاکستانی اداکار نیم خان کے ننھے بھتیجے کے انتقال...

گرو رندھاوا کے جم پر فائرنگ، دہلی پولیس تحقیقات میں مصروف

بھارتی گلوکار گرو رندھاوا کے دہلی میں واقع فٹنس...

دن بھر پانی کی کمی؟ محققین نے آسان حل بتا دیا

تحقیق کے مطابق روزانہ 7 سے 8 بار پانی، چائے یا کافی کا متوازن استعمال صحت کے لیے مفید ہے اور موت کے خطرے کو 28 فیصد تک کم کر سکتا ہے۔ برٹش جرنل آف نیوٹریشن میں شائع تحقیق میں 1 لاکھ 82 ہزار افراد کے 13 سالہ ڈیٹا کا جائزہ لیا گیا۔

محققین کا کہنا ہے کہ جو لوگ سیال کی یہ مقدار باقاعدگی سے لیتے ہیں، ان کے جسم میں پانی کی سطح بہتر رہتی ہے، اور موت یا بیماری کے خطرات کم ہوتے ہیں۔ تحقیق میں مخصوص چائے یا کافی کی قسم نہیں بتائی گئی۔